poniedziałek, 25 lutego 2013

Coś innego

   Los (a raczej dzieci z przedszkola) posłał mnie na L4, więc miałam ostatnio trochę więcej czasu :) Naoglądałam się różnych blogów, tutoriali i złotych rad :) Polecam gorąco blog alexls, u której można obejrzeć masę ślicznych rzeczy i sporo się nauczyć :) Znalazłam u niej między innymi świetny kursik na igielniki biscornu - tutaj. Polecam gorąco, bo jest bardzo przejrzysty i czytelny :) Oczywiście skorzystałam i zrobiłam pierwsze biscornu :)  Dla mamy na urodziny :) Oto ono:

Tak wygląda z jednej strony














Tak z drugiej i tu od razu z dodatkową małą poduszeczką, która ma wszyty sznurek, aby przymocować do nożyczek









Tu druga strona tej małej poduszeczki :)















   Bardzo przyjemnie się go robiło, haftowanie - nic trudnego.. Ale przy zszywaniu było pod górkę ;P Trochę było odpruwania, ale się udało równo je zszyć :) Najważniejsze, że mama zadowolona :)

   Przy okazji zgłaszam się do powitalnego candy w Skarbnicy Pomysłów. Zapowiada się ciekawy blog z wyzwaniami :) Tu banerek i na pasku bocznym z odnośnikiem ;)


   Pozdrawiam gorąco wszystkich zaglądaczy i dziękuję przeogromnie za wszystkie miłe słowa od Was :)

8 komentarzy:

  1. Super, fajny pomysł na prezent! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny prezent. Takim praktycznym i wlasnorecznie wykonanym podarkiem sprawilas na pewno wiele radosci obdarowanej:)
    Serdecznie dziekuje za polecenie i mile slowa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te podusie. Mam nadzieję, że znajdę kiedyś czas żeby sobie taką wydziergać :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Niestety nie mogę wejść na Twój profil, ponieważ jest niedostępny:(

      Usuń
  5. cudo! oj nie wiem czy bym w takie coś śliczne wbiła igłę:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny igielniczek! Śliczny prezent:)

    OdpowiedzUsuń