niedziela, 28 lipca 2013

Troszkę czasu

   Udało mi się w końcu usiąść do szycia :) Spodobał mi się wzór kolczyków z tego posta, więc zrobiłam je w innej wersji kolorystycznej ;)


Najpierw zdjęcia na dłoni i w uchu.

Użyłam czarnego i fioletowego "chińczyka" (lubię z niego szyć :)).
Kamienie: obsydian matowy z paskiem (największe), jaspisy kawowe, lepidolit (ten fioletowy), tygrysie oko i najmniejsze: fasetowane oponki pirytu i hessonitu.






   A tutaj zdjęcie z mini wizytówką oraz miniaturką zdjęcia tyłu (czarna alcantra).



Postanowiłam wziąć udział w zabawie u Bombonierki, zajrzyjcie tam, bo ładne rzeczy tworzy :) (Banerek podlinkowany z prawej strony na pasku).

Myślę też o wyzwaniu w Lift Summer Crafts, do którego projekt przygotowała Saadia (oooj, niesamowite prace tworzy...), ale zobaczymy czy zdążę ;)


   Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)


2 komentarze:

  1. Bardzo efektowne kolczyki! I jaki w nich zbiór minerałków :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jakoś wolę szyć z kamieniami naturalnymi, niż z koralikami ;)

      Usuń