czwartek, 26 lutego 2015

Takie tam i zapalniczka :)

Dzisiaj chciałabym pokazać parę rzeczy, które już jakiś czas temu zrobiłam.

Na początek dwie bransoletki szydełkowe, które powstały daaawno temu, a teraz dostały końcówki i zapięcia ;)  zrobione z koralików Toho 8o




Następne są kolczyki wachlarzyki według schematu Weraph






Zawsze bardzo mi się podobały i w końcu też potrafię je zrobić :)


Na koniec perełka, prezent dla przyjaciółki... Widziałam szminki w peyocie, wymyśliłam, że obrobię tak zapalniczkę, Madzia ostatnio zgubiła swoją ulubioną... ;P



Tu jeszcze w fazie tworzenia... Sama rozrysowałam sobie wzór, podstawą były zwykłe bazgrołki :)




A tu już obie strony :) 


A tu fotka wszystkich prac razem :)




Pozdrawiam ;)





2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te bransoletki, wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja wolę z mniejszych koralików, ale dziękuję :)

      Usuń