piątek, 27 marca 2015

Monochromatycznie

Z grupą sutaszystek na FB bawimy się w wyzwania w ramach motywacji do szycia ;) Ja właściwie dopiero dołączam się do zabawy ;P W marcu kolorem przewodnim był kolor czarny. Na to wyzwanie powstała bransoletka, która nie ma typowego zapięcia.. W pracy użyłam guziczki, które znalazłam w pasmanterii za bezcen.. Ten wolny guzik, nieobszyty, służy jako zapięcie. Oprócz sutaszu użyłam też ozdobną tasiemkę. Tę właśnie tasiemkę i sąsiadujący z nią sznurek sutaszu, zaczepia się po prostu o wolny guzik :D Ot tyle ;)





A takie drugie śniadanie jedliśmy wczoraj ;) 
Koktajl: dwa banany, gruszka, śliwka, jagody, kakao gorzkie i mleko kokosowe

Zostały wręcz pochłonięte w mgnieniu oka ;D 
Pyyyycha!!!







Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. I mnie by sie motywacja przydała, bo kompletnie sutasz zaniedbuję :) Bransa bardzo fajna, piekne te guziczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też nie chce szyć, jakoś wolę koraliki ;P

      Usuń
  2. Bardzo ładna bransoletka. Lece zrobi koktajl! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie dzisiaj królują czereśnie i truskawki ;) I oczywiście mleko kokosowe, bardzo je polubiłam ;)

      Usuń