czwartek, 1 listopada 2012

Wisiorek :)

A jednak jest :) Myślałam, że już dzisiaj go nie zrobię, ale się zebrałam i jest. To zdecydowanie nie są moje kolory, ale podoba mi się :) I w sumie - pasuje do wyzwania w Kreatywnym Kufrze :)

   Tu zdjęcie wisiorka

                                                                                                                                                                       
Użyłam: w środku agat trawiony (z łupów Interstone ;P), masa perłowa żółta, małe granaty :) Sutasz w kolorach żółty, pomarańczowy i ciemny róż (nie pamiętam dokładnej nazwy).
















Tu baner do wyzwania



A tutaj małe p.s. ;) Rysunek, na podstawie którego powstał ten wisiorek ;)



I z ostatniej chwili ;P Okazało się, że miałam pomocnicę ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz