poniedziałek, 17 listopada 2014

Nowości koralikowe i zakupy :)

Rosetki na razie nie pokażę, bo jest w polu :P Zajęłam się koralikami i już powoli wyszywam kartki na Święta :)

Co nowego powarsztatowego? A pierścionek. I trójkącik :)






Pierścionek dość szeroki, ale musi być taki, chodziło o wzór :)


A trójkąt dwustronny:





Dzisiaj przyszła też paczka z Kadoro :) Niestety zamówiłam o wiele mniej, niż bym chciała, bo jeszcze nie wygrałam na żadnej loterii tyle, żeby kupić WSZYSTKO, co chcę.. :P

Uwaga dużo fotek będzie!

 Na początek TOHO 15/o i 8/o


TOHO treasure


TOHO 11/o i 8/o  te z pierwszego zdjęcia) już zapakowane przeze mnie w probówki


Koraliki FP różne rozmiary


w tym jedne, które mnie urzekły kolorem:


SuperDuo




Różne, czyli Preciosa PIP i Pellet otaz Farfalle


 tu w przybliżeniu ich śliczne kolorki :)



W paczce znalazły się również drewniane kulki i półkola


Igły big eye w dwóch rozmiarach


I różne półfabrykaty :)


O! I to by było na tyle ;)




2 komentarze:

  1. Śliczności :) ech.... ja tez bym chciała wygrać na loterii i przepuścić wszystko na koraliki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety nie wygrałam, więc zakupy były "skromne" :(

      Usuń