wtorek, 9 grudnia 2014

Kolejna bransoletka

Ostatnio Ruda zaczęła wykorzystywać w swojej pracy wzory pewnej Norweżki Akke Jonkhoff. Ja nie przywykłam kupować wzory, trochę mnie na to nie stać, ale Akke udostępniła kilka prostych wzorów za darmo ;) Postanowiłam i ja skorzystać.

A oto efekt: bransoletka z koralików SuperDuo w kolorach Matte Tanzanite AB i Iris Blue oraz Toho rozmiar 8o kolor Metallic Iris Purple. Wzór bardzo prościutki i łatwo się ją robiło ;) Jest dość efektowna ;)





Robią się powoli też karteczki na Boże Narodzenie, jedną mogę już pokazać




Pokażę jeszcze kolczyki które dostałam od przyjaciółki :) Gosia robi cudeńka z sutaszu :) a to są kolczyki od niej:




Polecam serdecznie Gosię i jej wyroby :)

I jeszcze kawalątek tylko czegoś, co się tworzy ;)




4 komentarze:

  1. Ja też wzory kupuję rzadko, ale Akke warto :) Piękna bransoletka! I zazdroszczę umiejętności tworzenia kartek. Ja z papierem i klejem sobie nie radzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A dzisiaj promocja jest na wzory u Akke :) Co do kartek, zdecydowanie wolę wyszywać motywy, niż później je sklecać w całość, żeby powstała kartka :P

      Usuń
  2. Świetna, w sam raz do noszenia na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Tak też właśnie ją noszę ;) Na co dzień :)

      Usuń